.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گلستان؛
تحريم‌ در اراده ملت ايران مانعي ايجاد نمي‌كند
استاندار گلستان با اشاره به خلق حماسه ملي مردم در انتخابات 22 خرداد سال گذشته، گفت: تهديدها، تحريم‌ها و موشك‌ها خلل و مانعي در عزم و اراده ملت ايران ايجاد نمي‌كند ...
تحريم‌ در اراده ملت ايران مانعي ايجاد نمي‌كند

استاندار گلستان گفت: تهديدها، تحريم‌ها و موشك‌ها خلل و مانعي در عزم و اراده ملت ايران ايجاد نمي‌كند.

به گزارش شمال‌نيوز، جواد قناعت در جمع اعضاي كارگروه فرهنگي اجتماعي استان با تبريك سالروز حضور چشمگير مردم در انتخابات و خلق حماسه ملي اظهار داشت: دست‌هاي بيگانه تلاش كرد تا شيريني اين پيروزي بزرگ را به كام مردم تلخ كند اما با هوشياري مردم و درايت رهبري موفق نشد به اهداف پليد خود دست يابد.

وي تصريح كرد: بعد از انتخابات 12 فروردين 1358 كه 98 درصد مردم در آن شركت كرده و اين ركورد بزرگ را به نام خود ثبت كردند، براي دومين بار نيز در خردادماه سال گذشته اين افتخار بزرگ نصيب ملت شد كه با حضور 85 درصدي در انتخابات برگ زرين ديگري را در تاريخ به ثبت رساندند.

استاندار گلستان گفت: به فرموده مقام معظم رهبري رمز شكست ناپذيري نظام جمهوري اسلامي ايران پشتوانه مردمي آن است.

قناعت با بيان راهبردهاي فرهنگي پيشنهادي سفر سوم هيئت دولت به گلستان افزود: ارتقاي فرهنگ عمومي و تقويت و توسعه كمي و كيفي فعاليت‌ها و فضاهاي فرهنگي با تاكيد بر معارف، معيارها و ارزش‌هاي والاي اسلامي از جمله اين پيشنهادات است.

وي ادامه داد: توسعه و ساماندهي فعاليت‌هاي فرهنگي و ديني و توسعه فضاهاي اماكن ديني و مذهبي و نيز توسعه و تقويت امور و فعاليت‌هاي فرهنگي بانوان، تحكيم مباني خانواده و افزايش نشاط و شادابي جامعه محورهاي دوم و سوم اين بسته است.

استاندار گلستان گفت: ترويج فرهنگ پايداري، ايثار و شهادت و توسعه و تقويت فعاليت‌ها و زيرساخت‌هاي فرهنگي ايثارگران، ساماندهي مواريث فرهنگي و توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي، آموزشي و تبليغي در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و ايجاد زيرساخت‌هاي مربوط و تكميل، تجهيز و توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي و حمايت از ورزش حرفه‌اي و همگاني ديگر پيشنهادات در اين زمينه است.

قناعت اظهار داشت: توسعه و تقويت كمي و كيفي فعاليت‌هاي هنري، رسانه‌ها و وسايل ارتباط جمعي، تقويت و توسعه امور و فعاليت‌هاي مختلف فرهنگي، ديني، سياسي و افزايش نشاط و شادابي جوانان و نوجوانان و نيز توسعه و تقويت برنامه‌هاي ديني، قرآني، نهج‌البلاغه و سيره اهل بيت (ع) و توسعه و تجهيز مراكز قرآني و مدارس علوم ديني از ديگر محورهاي اين بسته فرهنگي است.

وي اضافه كرد: دستگاه‌هاي دست اندركار موظف هستند ظرف دو روز آينده با دقت كامل اين بسته را مطالعه كرده تا پس از تصويب نهايي كارگروه براي كميسيون فرهنگي وزارت كشور ارسال شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی آزاده 22 خرداد 1389
آقای استاندار سهمیه 5درصد استخدام وزارت آموزش وپرورش زمان آقای فرشیدی با 3سال سابقه چه اظهار نظر های کارشناسانه ای می کنید.خودت خلوت کلاه خودت را قاضی کن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.